Більше не значить краще, або про іграшки та їх кількість

Сучасні батьки прагнуть дати все найкраще своїм дітям. Але більше не завжди краще. Науковці довели, що кількість іграшок впливає на розвиток дитини. “Діти, які мають забагато іграшок легше стають розсіяними”, – стверджують дослідники дитячого розвитку з Університету в Толедо, штай Огайо, США. Для підтвердження теорії, було запрошено 36 дітей дошкільного віку. Їм запропонували провести час в ігровій кімнаті з 4-ма або 16-ма іграшками. Виявилося, що діти були більш креативними, коли мали менше запропонованих іграшок. До того ж, та група гралася в два рази довше за іншу, вигадуючи нові застосування для забав і розвиваючи кожну вигадану гру.

Автори стверджують, що батьки повинні сховати більшість іграшок і раз на певний час замінювати їх, слідкуючи, щоб кожного разу кількість залишалася невеликою. Це заохочує дитину до більшої креативності та покращує концентрацію

 

Іграшки у великій кількості погіршуються уважність дитини!

 

В групі де було 16 іграшок було зауважено, що їх кількість не тільки скоротила час гри, але і спростила її. А отже, забагато іграшок просто розсіює увагу вашої дитини.

Результати цього дослідження збігаються з попередніми думками з цього приводу. На початку 90-х років подібні спостереження проводилися в одному з німецьких дитячих садочків, де на три місяці забрали усі іграшки. За кілька тижнів було зауважено, що діти повноцінно гралися, до того ж стали більш винахідливими та прекрасно розвили командний дух.

Вам також сподобається...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *